.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه شکایت مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران از یک رسانه ؛
رسالت رسانه انعکاس مشکلات است ! درمان را بهبود ببخشید !
شمال نیوز : در پی انتشار مطلبی در خصوص انعکاس مشکلات بخش درمان تامین اجتماعی مازندران در یک رسانه استانی ، مدیر مسئول آن با شکایت روبرو شد .
رسالت رسانه انعکاس مشکلات است ! درمان را بهبود ببخشید !

به گزارش شمال نیوز،  نشریه «دسترنج شمال» با مدیریت محمد درخشنده فرزند مرحوم فرامرز درخشنده ؛ روزنامه نگارمتعهد و با اخلاق مازندران درمطلبی به موضوع زیرمیزبگیری دربرخی مراکزدرمانی وبیمارستانهای تحت پوشش تامین اجتماعی واکنش نشان داده وخواستارتوجه مدیریت درمان مازندران برای پیشگیری ازاین معضل شده بود که البته روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ضمن تایید  آن ازلغو قرارداد همکاری با برخی پزشکان متخلف خبرداده است. 

 

 

 

این نشریه درمطلبی دیگربحث عدم خرید وتجهیزدستگاه های تشخیصی ازجمله "سی. تی. اسکن" برای برخی بیمارستانهای تامین اجتماعی استان وظاهراً سهل انگاری های صورت گرفته را سوژه قرارداد که گویا با انتشاراین مطالب، مدیریت درمان استان مبادرت به شکایت ازاین نشریه درقالب " نشراکاذیب " نموده است. 

 

 

 

اعلام خبرشکایت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ازاین نشریه با واکنش های مختلفی ازسوی تشکل های کارگری مواجه گردیده وآنان مراتب حمایت خود را ازاین نشریه ومواضع آن درباب مشکلات بخش درمان اعلام نموده اند. 

 

 

 

بدون تردید یکی از وظایف مهم یک رسانه انعکاس مشکلات مردم ونظارت برعملکرد نهادها وسازمانها است و آنجا که پای درمان مردم خصوصا قشر زحمتکش کارگر و بازنشسته مطرح می شود ، این مهم از اهمیتی صد چندان بشمار می رود .

 

 

 

از سویی شکایت و توسل به دستگاه قضا حق مسلم هرشهروند ونهاد ومسئولی است که احساس می کنند حق شان اجحاف شده ویا اتهامی به آنان وارد شده است لیکن باید بپذیریم هر دستگاه وسازمانی ازجمله مدیریت درمان تامین اجتماعی خالی ازاشکال نیست وبنابر اظهارات مدیرمسئول دسترنج؛ مطالب منتشره ازمنابع موثق نقل می شود ومستندات لازم دراختیار این نشریه می باشد. 

 

 

 

به هرحال اعتقاد ما براین است که وظیفه مسئولان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان دربرابرجامعه شریف کارگری وبازنشستگان واقشار فرودست خطیراست وشایسته ترآن است که به جای پرداختن به حاشیه ها درفکربهبود وضعیت درمان این سازمان باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 آذر 1402
کاظمی نیا در قد و اندازه مدیریت درمان نیست . از استاندار محترم درخواست داریم نسبت به برکناری وی اقدام کند تا شادی را برای کارگران به همراه داشته باشد ‌
ساروی 12 آذر 1402
بیمارستان حکمت ساری ...........هیچ کیفیتی در بحث درمان ندارد! .....‌‌‌‌‌.........
بیمار 12 آذر 1402
کاظمی نیا از کارشناس اسناد پزشکی به یک باره مدیر درمان تامین اجتماعی شد! کجای دنیا در یک پستی به این تخصصی که با جان مردم سروکار دارند،...‌‌ ‌و باند.‌‌........ می کنند؟!!!
کارگر ساختمانی 12 آذر 1402
سالهاست که در بیمارستان شفای بابلسر یک دستگاه سی تی اسکن نیست و برای کوچک ترین حادثه مجبور می شویم به بابل مراجعه کنیم.

خبرنگار 12 آذر 1402
مگه مدیر درمان تغییر کرده؟ پس چرا هیچ خبر و سر و صدایی ازش نیست؟حتی یک نشست خبری هم در این چند وقت نزاشته و عملکردی نداده.
اصلا به رسانه اعتقادی نداره.

همکار درمان 12 آذر 1402
متاسفانه از وقتی این بنده خدا مدیر درمان شده خروجی و بهره وری بیمارستان ولیعصر قائمشهر نصف شده.
این کاره نیست بنده خدا...
شهروند نکایی 12 آذر 1402
سلام خدمت مدیریت سایت محترم شمال نیوز
خواهش میکنم که این پیام من را به مسئولین ارشد استان برسانید
برخی پزشکان در بیمارستان های تامین اجتماعی بابت بستری شدن درخواست پول میکنند.از آقای استاندار تقاضا داریم تا فکری به حال ما بکنند.
نا شناس 12 آذر 1402
درود
من خیلی سال است که خانواده درخشنده و آقای دریابیگی را میشناسم و قسم میخورم در حق و حقوق کارگران ذره ای کوتاه نمیان...
واقعا جای تاسف داره که درمان تامین اجتماعی بجای پاسخگویی شکایت میکنه.
توان مدیریت ندارید استعفا بدید
بی نام 12 آذر 1402
کاظمی نیا توو خوابم نمیدید مدیر بشه!!!!!!!
نا شناس 12 آذر 1402
سلام...وضعیت درمان در غرب استان داغونه...هیچ وقت یک پزشک متخصص نداره...اصلا بودن و نبودن اینها با هم چه فرقی میکنه؟
نا شناس 12 آذر 1402
من شاهد هستم که حدود ۲ ساله اتاقک و جای دستگاه سی تی در بیمارستان حکمت ساری درست شده اما عرضه خرید یک دستگاهو ندارند.معلوم نیست چه داستانی پشت قضیه است
علی 12 آذر 1402
یک کلام ختم کلام،جان مردم اصلا براشون مهم نیست.
شکیبا 12 آذر 1402
به عنوان یک روزنامه نگار؛ سالها با مرحوم فرامرز درخشنده آشنایی داشته وآقازاده ایشان را می شناسم
انسانی پاکدست که هم وغم ایشان دفاع ازحقوق کارگران وبازنشستگان شریف است. بخش درمان تامین اجتماعی به عنوان پیشانی این سازمان باید خدمات شایسته ای ارایه نماید واگر مورد انتقاد واقع می شود لازم است درفرآیندها اصلاحات لازم اعمال گردد.
رسول 12 آذر 1402
مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران سال هاست که از مدیریت ضعیف رنج می برد . چه در دوره خورشیدی و چه الان وضعیت خیلی جالب نیست . وزیر کار و رفاه باید شخصا ورود کند .
بی طرف 12 آذر 1402
منم اصلا حواسم نیست که ظرف کمتر از پنج دقیقه,اینهمه کامنت علیه دکتر کاظمی نیا نوشته میشه.خیلی واضحه که این کامنت بازی ها حاصل بی اخلاقی رسانه ایه. اینجور مواقع حتما باید نتیجه گرفت که منافع یه عده در خطر افتاده .بیچاره قشر کارگر که فقط اسمش شده بهانه واسه باج گرفتن و تسویه حساب های سیاسی.
نا شناس 12 آذر 1402
بله درست است ، زیر میزی و رومیزی می گیرند ، کیفیت ندارند و ناکارآمد، آفرین به این روزنامه
ناشناس 12 آذر 1402
شمال نیوز عزیز.در شان شما نیست که وارد این شارلاتان بازی رسانه ای بشی و فقط کامنت های مخالف دکتر کاظمی نیا رو کار کنی. دوست و رفیق بازی رو به حق و حقیقت ترجیح نده.
یک فرد مطلع 12 آذر 1402
گفته می شود طوماری صد متری بزودی با امضای هزاران کارگر برای ریاست محترم جمهوری ارسال خواهد شد تا پشت پرده اتفاقات در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مازندران را فاش نماید .
آنوقت چهره کاظم نژاد دیدن دارد و ببینیم چه پاسخی دارد ؟
احتمالا نمی تواند از این همه کارگر شکایت کند !!!!!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 آذر 1402
لااقل اسم کسی رو‌ که قراره تخریبش کنی،درست یاد بگیر اخوی. بگو اطلاعات صحیح بهت بدن
سید 12 آذر 1402
دو ساعت که کامنت زدم اما مثل اینکه شمال نیوز هم حامی مدیران سفارشی مثل کاظم نیا شده که تایید نمی کنه . شما به عنوان یک رسانه موظفید حقایق را بیان کنید و اگر قرار باشد که نظرات مخاطبانشان را تایید نکنید رسالت خبری و اطلاع رسانی تان را به خوبی انجام ندادید . انتقاد ما از مدیریت کاظمی نیا پابرجاست حتی اگر شمال نیوز کامنت های ما را سانسور کند .
پرستار 12 آذر 1402
من مدیران زیادی کار کردم و در یکی از زیرمجموعه های مدیریت درمان فعالیت می کنم .
به جرات باید بگم دکتر کاظم نیا مدیرتوانمدی است و نباید چند مشکل در زیر مجموعه های گسترده در بیمارستان های تحت پوشش در سراسر استان را به پای ایشان نوشت .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 12 آذر 1402
امیدوارم اینطور که این دوست عزیز میگه باشه اما ما که چیزی ندیدیم!!!
نا شناس 12 آذر 1402
مشکل اصلی بر سر نظارت است.ظاهرا هیچکس نیست که بر عملکرد ضعیف مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران ورود پیدا کند!!!!
آمار موثقی دارم که تا ۴۰ درصد کاهش کیفی در خدمات درمانی در بیمارستان های ولیعصر قائمشهر،حکمت ساری سایر بیمارستان های تامین اجتماعی در استان بوجود آمده است و هیچکس عکس العملی نشان نمی دهد...
با خدا پدر این روزنامه دسترنج رو بیامرزه که یک مطلبی زده.
اون عزیزانی هم که دارن در خصوص عملکرد کاظمی نیا تعریف و تمجید می کنند به وجدان خودشون رجوع کنند و مدح و ستایش بیخود بخاطر پست و مقام و ۲ هزار تشویقی و... رو کنار بزارن!!!!!!!!!
نا شناس 12 آذر 1402
متاسفانه با این مدیران بی لیاقت و بی سواد هیچ کدام از شعارهای آقای رئیسی محقق نشد.
نا شناس 12 آذر 1402
با سلام چه کسی از ضعف مدیریت تامین اجتماعی استان و ترک فعل ها و .... و بی ....... برخی کارکنان ش برخورد کند؟!! که ..... و.........به ملت نیست!! فقط دنبال .......و پول گرفتن و ....... مردم !!! ...............
نا شناس 13 آذر 1402
سلام
مشخص هست که حق حساب خواستید و ندادند
بیننده 13 آذر 1402
طوفان کامنت چی میگه!کل خبرهای این سایت ینقدر دیده میشه واقعا!!!؟؟اینقده کامنت داره!!؟؟مثل روز روشن هستش که دارند در یک جریان مدیریت شده رسانه ای،یک فرد رو میزنند...حداقل اینقدر تابلو نزنند....حداقلش یه جور دیگه ایراد بگیرن و تخریب کنن...
اگر این بنده خدا هم باج بده بود،دیگه این خبرهای تخریبی هم کار نمیشد!!!
اینقده تخریب بنظرم باعث شده که مشخصا این بنده خدا انگاری خیلی بالیاقت هم باشه...
نا شناس 13 آذر 1402
چرا باید تو بیمارستان تامین اجتماعی بابت عمل جراحی پول زیر میزی بگیرن از کادر درمان رضایتی ندارم
........... 13 آذر 1402
بادرود...مدیریت تامین اجتماعی استان جالب نیست و مسئولان بیمارستان حکمت هم خواب تشریف دارند!!!!!؟؟؟ یعنی از مدیریت یک بیمارستان هم عاجز هستید...... اینهمه انتقاد را نمیشنوید یا بیمارستان حکمت را بازدید هم نمیکنی؟؟؟
................. 13 آذر 1402
با سلام.متاسفانه واقعا وضعیت بیمارستان حکمت ساری افتضاح می‌باشد و هیچگونه رسیدگی به بیماران نمیشود .برای دیدن یک دکتر باید شصت نفر و دید تا اجازه صادر شود !!!!!! نمی‌دانم بیمارستان جای ساخت و ساز ه هروقت به اونجا رفتیم کارگران مشغول پتک کوبیدن بودن .شاید دنبال چیزی میگردن پیدا نمی‌کنند . رییس هم مثل که به سرو صدا علاقه دارن.امیدوارم حداقل دراین مورد که به جان مردم ارتباط دارد رسیدگی شود.
نا شناس 14 آذر 1402
کاظمی نیا مجوز سرطان شناسی بیمارستان ولیعصر را ازبین برد ودر مدیریت درمان هیچ اختیاری ندارند
نا شناس 14 آذر 1402
وضیعت درمان بسیار خراب میباشد
منتظر 15 آذر 1402
جوان و پیر شرمنده زن و بچه است.تنها خوبی این وضعیت اینه که به شدت از خدا خواهان فرج آقا امام زمان (عج) میشیم.
عمار 15 آذر 1402
این بنده خدا انتصاب هایی کرده که اگر بازرسی بهش ورود کنه توش جز ...... و عدم آینده نگری وبکارگیری بر اساس ........... چیزی نیست . ......... ترین و ............ ادم ها بخاطر ............. پست و ردیف گرفتن . بماند از پست دادن به ادمهای ............. در شهر های دور از مرکز . ایشون هر چه سریع تر حذف بشه و بره به نفع درمان تامین است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.